tiistai 24. toukokuuta 2011

hämmennykseni

Mun unelma oli joskus viljellä. Sit tuli luomuviljely. Sit biodynaaminen.

No - nyt mulla on periaattees puol hehtaaria lääniä käytettävän, kasvihuone pystytettynä ja komposti pöhisemässä. For some reason - mä en tunne paloa päästä 'viljelemään'. Mä en edes tiedä mitä laittaisin kasvamaan, taisiis tiedän, mut ei ole paloa.

(paitsi gojeihin, luonnonvaraisten nokkosten elinolojen kohentaminen, chilit..?)

viimekesän gojitaimet (<3)


Mä sain jopa luvan päästä kärräämään kompostoitunutta hevosenpaskaa (ruohoa syönyt ;)) omalle pihalle vaik peräkärrin kanssa. Mut joku ei vaan toimi. Ei oo paloa. Mä teen tätä siksi, et mun 'pitää' ja mä 'haluan'. Pitäähän sitä omavarainen olla, aye?

Homma on myös se, etten voi vaan ditchaa tota mihin oon nyt heittänyt itseni mukaan. En nyt, kun kaikki on puolitiessä ja lähin jo mukaan leikkiin.

What the fuck do i want to do? Mihin mulla on resursseja? Missä mulla on lahjoja?
Mitä mä haluan?

Edit: You know. Luonto tarjoaa kaiken ruuan mitä sä tarvitset, ja ainoa mitä sen tavottamiseen tarvitaan on viitseliäisyyttä. Ja luonnonvarainen VILLIruoka on kesytettyä niin paljon parempaa.



dayum.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti