torstai 14. heinäkuuta 2011

Trapped

Mitä sä tekisit mun tilanteessa?

jos joutuu elämään energiavampyyrin kanssa. mä tajusin, et kaikki mun energia kohdistuu ton asian ja ihmisen ajatteluun.

"mitä sä tekisit, jos asuisit tääl yksin?"

kehittäisin itteäni, kehittäisin ympäristöäni ihan törkeellä liekillä, ku ei mitään esteitä.

nyt mulla on täällä tämmönen toinen voima, joka tekee kaikkensa ollakseen tota, mitä se nyt on. ja mun pitäis taistella vastaan, taisit alistua.

alistuminen tarkottaa, et mä en enää pysty optimoimaan/kehittämään mun ympäristöä aina vaan parempaan, koska täällä on toi toinen joka haluu vetää sitä jatkuvasti huonompaan.

puhuminen ei auta, kokeiltu on. Kirjottamistakin on kokeiltu.
Se ihminen on hukassa, eikä haluu kohdata itteään/omia huonoja puoliaan. Ainoo mitä se nyt näkee, on sen oma kieroutunut kuva minusta kaiken pahan keskittymänä/ kaatopaikka oman tiedostamattoman pahan olonsa levittämiseen..

Emmä voi elää toisen ihmisen armoilla.

äskettäisestä tapahtumasta yks hyvä esimerkki:

mä pidän ikkunoita auki jatkuvasti, et tääl ois läpiveto ja ilma vaihtuis. No, ilmeisesti siskolle liian kylmä, koska se vetää ikkunan jatkuvasti kiinni.
Toki mä voisin pwnata sen sanomalla, et jos sulla on kylmä lisää vaatteita. Helpompi ratkasu ku se, et yritän yhdistää datailun ja raittiin ulkoilman.

Mut. Kun toinen ihminen on päättänyt, et se ei edes halua yrittää tehdä sovintoa vastapuolen kanssa, but wants to dwell upon hate, niin mitä mulla on jäljellä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti